چند سال از امشب بگذره؟


منو تنها من mano tanha man

nafasam raft

این شعر از روزبه بمانی هستش فوق العادهس هم خودشو دوس دارم هم شعراشو:

چيزي نمي تونم بگم قراره از من بگذري*** چيزي نگو فقط برو بايد از اين قصه بري

چند سال از امشب بگذره تا من فراموشت کنم؟***تا با يه دريا تو خودم خاموشه خاموشت کنم؟

تنهاييامو بد از اين با قلب کي قسمت کنم؟***واسه فراموش کردنت بايد به چي عادت کنم؟

تو بايد از من رد بشي،من بايد از تو بگذرم***کاري نمي تونم کنم بايد بيفتي از سرم

بعد ازتو بايد با خودم تنهاي تنها سر کنم*** يک عمر بايد بگذره تا امشبو باور کنم

چند سال از امشب بگذره با من يکي همخونه شه***احساس امروزم به تو تنها يه شب وارونه شه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 22 آبان 1390برچسب:,ساعت 23:48 توسط leila| |


Power By: LoxBlog.Com